K-POP 和訳

意訳・誤訳注意

【和訳】TWICE - Baby Blue Love

Come on here and see the lights
こっちへ来て明かりを見て

여기 여름이 오고 있나 봐 Let’s go
ここに夏がやってきてるみたい 行こう

l’m ready, l’m ready
準備はできてる

I see those shining stars in your eyes
あなたの瞳に輝く星が見えるの

달빛도 달라 보이나 봐 점점
月明かりも違って見えるみたい だんだん

 

I love the way it feels so cool
涼しい感じがして好き

And when we dance so close oh babe
そしてこんなに近くで私たち踊るとき

I'm lovin’ this deep summer night
この深い夏の夜が大好きなの

넌 뜨거운 태양으로 날 데려가니깐
あなたは熱い太陽で私を連れていくから

 

Hey boy play the track Cuz you give me heart attack
トラックを流して だってあなたは私を心臓発作にさせる

You're my baby blue love and get my body rockin’
あなたは私の baby blue love そして私の体を揺らすの

밤새도록 이 계절에 녹아들게 You're my baby blue love
一晩中この季節に溶け込むように あなたは私の baby blue love

 

Jump jump, it's time 다음이 궁금하니깐
Jump jump, 時間よ 次が気になるから

Don't stop get down 이끌리는 대로 Rock on
立ち止まらないで 伏せて 惹かれるままに楽しんで

이 여름이 지나 우리 Round and round
この夏が過ぎて私たち ぐるぐると

돌고 돌아 Baby one more time I know
回り回って もう一度だけ

 

I love the way it feels so cool
涼しい感じがして好き

And when we dance so close oh babe
そしてこんなに近くで私たち踊るとき

I'm lovin’ this deep summer night
この深い夏の夜が大好きなの

넌 뜨거운 태양으로 날 데려가니깐
あなたは熱い太陽で私を連れていくから

 

Hey boy play the track Cuz you give me heart attack
トラックを流して だってあなたは私を心臓発作にさせる

You're my baby blue love and get my body rockin’
あなたは私の baby blue love そして私の体を揺らすの

밤새도록 이 계절에 녹아들게 You're my baby blue love
一晩中この季節に溶け込むように あなたは私の baby blue love

 

Baby blue love

 

Boy play the track Cuz you give me heart attack
トラックを流して だってあなたは私を心臓発作にさせる

You're my baby blue love and get my body rockin’
あなたは私の baby blue love そして私の体を揺らすの

밤새도록 이 계절에 녹아들게 You're my baby blue
一晩中この季節に溶け込むように あなたは私の baby blue love

 

다음 여름밤이 지나도 시린 계절 다가와도
次の夏の夜が過ぎても 冷えた季節がやってきても

내 기억 속 너와 난 이 노랠 틀어
私の記憶の中 あなたと私はこの歌を流して

밤새도록 이 계절에 너와 내가 You're my baby blue love
一晩中この季節にあなたと私が あなたは私の baby blue love