K-POP 和訳

意訳・誤訳注意

【和訳】NCT 127 - Bring The Noize

숨이 막히도록 super speed
息が詰まるほど super speed

시간 없어 우리 hi-fi ring
時間がない 俺たちは hi-fi ring

시작되는 거야 1 2 3
始まるよ 1 2 3

got no limits 우린 그래왔지
got no limits 俺たちはそうしてきただろ

 

We going sonic 숨 막히는 우리 super speed
We going sonic 息が詰まる俺たちの super speed

1분 1초 우린 오직 직진
1分1秒 俺たちはただ直進

No need to worry 우린 그래왔지 달려라
No need to worry 俺たちはそうしてきた 走れ

Vroom vroom 다들 돌아봐
Vroom vroom みんな振り返ってみて

 

내 앞을 가로막는 길은 전부 game over
俺の前を遮る道は全部 game over

I break the limits 모두 나를 보고 who that boy
I break the limits みんな俺を見て who that boy

Zip super speeding now zip입을 닫아
Zip super speeding now zip口を閉じて

Zip zip break the rules 우린 지나간다
Zip zip break the rules 俺たちは通り過ぎていく

 

어쩌라고 다들 너무 말이 많아 많아
どうしろってみんな言葉が多すぎる

여기저기 내 속도를 누구도 못 따라와
あちこち俺のスピードに誰もついてこられない

 

Bring The Noize Bring The Noize

볼륨 더 꺾어 Bring The Noize
ボリュームをさらに変えて Bring The Noize

Bring The Noize Bring The Noize

Hitting the gain hitting the gain

 

우리 위험해도 좋아 돌아가는 길은 없어
俺たちは危険でもいい 帰る道はない

Get it outta control

fly 바람을 달린다
fly 風を駆ける

 

난 너무 빨라 여기 super speed
俺は速すぎる この super speed

너무 시끄러워 엔진 소리
うるさすぎる エンジン音

시작이 되는 거야 1 2 3
始まるよ 1 2 3

got no limits 우린 그래왔지
got no limits 俺たちはそうしてきただろ

 

We going sonic Keep on going 우린 빨라지지
We going sonic Keep on going 俺たちは速くなるんだ

1초라도 우린 시간 없지
1秒でも俺たちは時間がないのさ

No need to worry 우린 그래왔지 달려라
No need to worry 俺たちはそうしてきた 走れ

Vroom vroom 다들 돌아봐
Vroom vroom みんな振り返ってみて

 

내 앞을 가로막는 길은 전부 game over
俺の前を遮る道は全部 game over

I break the limits 모두 나를 보고 who that boy
I break the limits みんな俺を見て who that boy

Zip super speeding now zip입을 닫아
Zip super speeding now zip口を閉じて

Zip zip break the rules 우린 지나간다
Zip zip break the rules 俺たちは通り過ぎていく

 

어쩌라고 다들 너무 말이 많아 많아
どうしろってみんな言葉が多すぎる

여기저기 내 속도를 누구도 못 따라와
あちこち俺のスピードに誰もついてこられない

 

Bring The Noize Bring The Noize

볼륨 더 꺾어 Bring The Noize
ボリュームをさらに変えて Bring The Noize

Bring The Noize Bring The Noize

Hitting the gain hitting the gain

 

우리 위험해도 좋아 돌아가는 길은 없어
俺たちは危険でもいい 帰る道はない

Get it outta control

fly 바람을 달린다
fly 風を駆ける

 

What is next 기대해도 좋아
What is next 寄りかかってもいい

make some noise ain’t gon stop me now

고장 난 브레이크처럼 내게
故障したブレーキのように俺に

come on come on come on

 

We going over speed with it

손 떼고 감각에 맞춰진 limit
手を離して感覚に合わせた limit

내 몸이 붕 뜨는 기분 see a view from the top
俺の身体が浮かぶ気分 see a view from the top

Gain unlock I ain’t never gonna stop

 

Speeding up never go zero 우린 달려 더 위로
Speeding up never go zero 俺たちは走る さらに上へ

내 앞으로는 다 비켜 now I gotta get low
俺の前からはみんなどけ now I gotta get low

hit them with a bingo

너무 빨라 여기 미워 말이 많아 저리 치워
速すぎる ここは憎い言葉が多い あっちに片づけて

난 기어 바꿔 달려왔어 난
俺はギアを変えて走ってきた

Switch the mode and I’m a ghost tonight

 

High speed rebel 속도는 forever
High speed rebel スピードは forever

미친 듯이 달려 때론 함정에 난 빠져
狂ったように走って 時には策略にハマって

Got the cars and the watches

All these haters gonna watch us

Booming out 난 절대 stopping
Booming out 俺は絶対に stopping

Super speed 우리는 달려
Super speed 俺たちは走る

 

We never stop 최고의 속도를 느껴
We never stop 最高のスピードを感じる

매일 밤마다 엔진을 켜
毎晩エンジンをかけて

stepping in my ride with the light secure

이건 나만의 게임 게임 new day 똑같네
これは俺だけのゲーム new day 同じだな

Speedy life we the main play

worldwide we got no shame

 

최고 속도 Kick it 발에 불이 붙게 달려
最高速度 Kick it 足に火がつくように走る 

Gain up time out

Super speed we never stop we got that fire