K-POP 和訳

意訳・誤訳注意

【和訳】Youngjae - Moonlight

아름다워 너의 모습 너의 생각
美しい 君の姿 君の考え

너의 사소한 그 모든 걸 동경해 난
君の些細なその全てに俺は憧れてる

넌 완벽한 것 같아
君は完璧らしい

 

또 날 작아지게 만들어 너의 미소에 숨죽여
また俺を小さくさせる 君の笑顔に息が止まる

Cause I’m looking for your attention

난 항상 여기 있어
俺はいつもここにいるよ

 

But I would never give up

내 맘이 그냥 그래
俺の気持ちがただそうなんだ

 

넌 언제 간 내 품에 안겨
君はいつかは俺の胸に抱かれて

이 노래에 춤을 출 거야
この歌でダンスするんだ

Cause I know you will Cause I know we will

내 마음은 바람을 타고 너에게 전해질 거야
俺の気持ちは風に乗って君に伝わるんだ

We’re slow dancing under

Moonlight moonlight moonlight

 

너를 떠 올리면 하루 종일 내 기분은 Up and down
君を思い出すと一日中俺の気分は Up and down

어느새 내 마음에 깜깜한 먹구름이 껴
いつの間にか俺の心に真っ黒な暗雲がかかる

I feel low low low

 

It’s so irony that

너가 내 햇빛과 어둠이 된다는 게
君が俺の日の光と暗闇になるんだってこと

this love is so crazy This love has been crazy

 

But I would never give up

내 맘이 그냥 그래
俺の気持ちがただそうなんだ

 

넌 언제 간 내 품에 안겨
君はいつかは俺の胸に抱かれて

이 노래에 춤을 출 거야
この歌でダンスするんだ

Cause I know you will Cause I know we will

내 마음은 바람을 타고 너에게 전해질 거야
俺の気持ちは風に乗って君に伝わるんだ

We’re slow dancing under

Moonlight moonlight moonlight

 

I don't really need anything but you

이 노래가 꼭 너에게 닿길 기도해
この歌が必ず君へ届くよう祈るんだ

바라는 건 너무 많이 있지만
望むことはたくさんあるけど

I just want you to know that

 

넌 언제 간 내 품에 안겨
君はいつかは俺の胸に抱かれて

이 노래에 춤을 출 거야
この歌でダンスするんだ

Cause I know you will Cause I know we will

내 마음은 바람을 타고 너에게 전해질 거야
俺の気持ちは風に乗って君に伝わるんだ

We’re slow dancing under

Moonlight moonlight moonlight