K-POP 和訳

意訳・誤訳注意

【和訳】WONHO - BEST SHOT

Baby keep your eyes on me yea
僕のことだけ見てて

새로운 내가 될 시간 내 안에 있는 날 깨워
新しい僕になる時間 僕の中にいる自分を起こす

Don’t stop me tonight
今夜は止めないでくれ

비교 마 baby 이미 난 out of control
比較しないで もう僕は制御不能

내 이름이 들려 everywhere All night long
僕の名前が聞こえる どこでも 一晩中

 

불이 꺼진 순간
明かりが消えた瞬間

Wanna make you crazy My groove's amazing oh
君を夢中にさせたい 僕のグルーブは最高だから

널 보여줘 보여줘 널 Why you tryna go tryna go
君を見せてよ 君を どうして行こうとするんだよ

Hit me up hit me up with your best shot
君のベストショットで連絡して

 

Hit me with the best

Oh yea Try me babe with your best shot
君のベストショットで僕を試して

If you wanna get away 내 손을 잡고 따라와
逃げ出したいなら僕の手を掴んでついてきな

 

Baby what you waiting for yea
何をもたもたしてるんだよ

새로운 네가 될 시간 네 안에 잠든 널 깨워 woo
新しい君になる時間 君の中に眠った自分を起こすんだ

Hit me with your best

비교 마 baby 이미 넌 out of control
比較しないで もう君は制御不能

네 이름이 들려 everywhere All night long
君の名前が聞こえる どこでも 一晩中

 

불이 꺼진 순간
明かりが消えた瞬間

Wanna make you crazy My groove's amazing oh
君を夢中にさせたい 僕のグルーブは最高だから

널 보여줘 보여줘 널 Why you tryna go tryna go
君を見せてよ 君を どうして行こうとするんだよ

Hit me up hit me up with your best shot
君のベストショットで連絡して

 

Oh yea Try me babe with your best shot
君のベストショットで僕を試して

If you wanna get away 내 손을 잡고 따라와
逃げ出したいなら僕の手を掴んでついてきな

 

Oh yea Try me babe with your best shot
君のベストショットで僕を試して

 

불이 꺼진 순간
明かりが消えた瞬間

Wanna make you crazy My groove's amazing oh
君を夢中にさせたい 僕のグルーブは最高だから

널 보여줘 보여줘 널 Why you tryna go tryna go
君を見せてよ 君を どうして行こうとするんだよ

Hit me up hit me up with your best shot
君のベストショットで連絡して

 

Hit me with the best

Oh yea Try me babe with your best shot
君のベストショットで僕を試して

If you wanna get away 내 손을 잡고 따라와
逃げ出したいなら僕の手を掴んでついてきな

 

Girl you wanna get away
逃げ出したいんだろ

And come and be my valentine
おいで 僕のバレンタインになってよ