K-POP 和訳

意訳・誤訳注意

【和訳】PENTAGON - That's Me

I’m a super hot call me funky winky boy That's Me
僕はめちゃくちゃホット ファンキーウィンキーボーイって呼んでよ それが僕

Together Move your body
一緒に体を動かして

No matter Yeah we can do it That's Me
なんであろうと僕たちはできる それが僕だ

 

Yeah That's Me yuh drop it all
それが僕だ 全部やめて

Come on uh That's Me 원함 Text to me
おいでよ それが僕だ 欲しいならメールして

불어나는 사람들 속 유일한 개츠비 One love
増えていく人々の中唯一のギャツビー One love

Pour beer 들이부어 We can fly we go up
ビールを注いで 僕たちは飛べる 上がっていく

I'm a I'm a I'm a I’m on fire
燃えてきたな

 

뛰는 놈 위에 나는 개츠비
跳ねるやつの上で飛ぶギャツビー

Who's that 누가 되물었나
誰が聞き返したって?

 

I’m a super hot call me funky winky boy That's Me
僕はめちゃくちゃホット ファンキーウィンキーボーイって呼んでよ それが僕

Together Move your body
一緒に体を動かして

No matter Yeah we can do it That's Me
なんであろうと僕たちはできる それが僕だ

 

Who's that who's that I want you my baby
誰だろうな 僕は君がほしいよ my baby

That's Me That's Me 날 흔들어 왜 이리
それは僕 僕を揺さぶるのはどうしてだよ

끝은 머니 Goodbye to morning
終わりはマネー 朝にさようなら

Ok 다 태워 Burning I'm a I'm a
燃やし尽くす 燃え上がる 僕は

 

I’m a super hot I’m a super hot That's Me
僕はめちゃくちゃホット それが僕だ

I’m a super hot call me funky winky boy That's Me
僕はめちゃくちゃホット ファンキーウィンキーボーイって呼んでよ それが僕

Together Move your body
一緒に体を動かして

No matter Yeah we can do it That's Me
なんであろうと僕たちはできる それが僕だ

 

끝까지 모범적인 모션
最後まで模範的なモーション

똑같은 표현도 남달라 나를 잘 봐
同じ表現も格別だ 僕をよく見な

Don't you know yeah 데려다줄게 Future
知らない?連れて行ってあげるよ 未来に

Who who's that Who's that 누가 되물었나
誰が聞き返したって?

 

I’m a super hot hot hot That's Me
僕はめちゃくちゃホット それが僕だ

I’m a super hot call me funky winky boy That's Me
僕はめちゃくちゃホット ファンキーウィンキーボーイって呼んでよ それが僕

Together Move your body
一緒に体を動かして

No matter Yeah we can do it That's Me
なんであろうと僕たちはできる それが僕だ