K-POP 和訳

意訳・誤訳注意

【和訳】MONSTA X - GAMBLER


www.youtube.com

 

If you don’t know now you know Ok Deal

 

오묘한 기류 끈적이는 눈빛 Huh Oh yeah I like that
奥深い気流 粘りつく視線 好きなんだ

모든 걸 베팅해 내 맘을 빼앗은 너 Huh
全てをベッティングして俺の心を捕らえた君

What you want Secret

 

Don’t you really wanna feel alive
生きてるって実感したくないのか?

아침까지 flip that
朝まで flip that

낯간지러운 불장난
照れくさい火遊び

I want something deeper you na mean hah

 

강한 끌림이 와
強く惹かれる

아직은 알 수 없어 너의 bluffing
まだ分からない君のブラフ

But 다른 느낌이 와
でも別の感じがする

어둠에 감춰놓은 my heart is beating now
暗闇に隠しておいた俺の心臓は鼓動を打つんだ

 

So sweet 한 네 미소 속에 난 빠져들어
あまりに甘い君の笑顔の中に俺は溺れていく

너의 trick에 난 홀려
君のトリックに俺は惑わされて

널 밀어내려 해봐도 널 잊어보려 해봐도
君を押し出そうとしても 忘れようとしてみても

흔들리는 이 맘 callin’ me now
揺れるこの心は今俺を呼ぶ

 

Zero zero lucky bang

My suit is black my suit is fresh

Open my pack let me show you how I bang

 

All in 했다면 다 이기는 game
オールインしたなら全部勝つゲーム

일 벌리는 대로 판은 이미 race
1儲かる通り場はもうレース

What you do they don’t know what you do

널 손에 잡은 채 난 poker face
君を手に握ったまま俺はポーカーフェイス

 

Me I’m a handsome sum of money

I got a vesper martini hoo

주머니엔 흘러 넘쳐나는 c-note or dinero
ポケットにはあふれ出る c-note or dinero

언제나 깔끔하게 바뀌는 나의 fit
いつでもきれいに変わる俺の fit

 

Nice and sassy 날 따라오는 수식어
Nice and sassy 俺についてくる修飾語

All-time on season 맛은 huh maximum
All-time on season 味は huh maximum

무르익다 못해 떨어지네 뚝뚝 Hot as °F
熟しきらずに落ちたんだな ぐっと Hot as °F

 

So sweet 한 입맞춤 속에 더 빠져들어
あまりに甘い口づけの中にさらに溺れていく

너의 trick에 난 홀려
君のトリックに俺は惑わされて

날 멈추려고 해봐도 널 벗어나려 해봐도
俺を止めようと思っても 君を抜け出そうとしてみても

흔들리는 이 맘 callin’ me now
揺れるこの心は今俺を呼ぶ

 

Zero zero lucky bang

My suit is black my suit is fresh

Open my pack let me show you how I bang

 

All in 했다면 다 이기는 game
オールインしたなら全部勝つゲーム

일 벌리는 대로 판은 이미 race
1儲かる通り場はもうレース

What you do they don’t know what you do

널 손에 잡은 채 난 poker face
君を手に握ったまま俺はポーカーフェイス

 

Dance hold up

She’s gone

It’s done yeah hoo

 

강한 확신에 난 이제야 알아냈어 너의 bluffing
強い確信に俺は今やっと分かったよ 君のブラフ

반한 순간에 날 걸리게 만든 새빨간 lip 위에 trap
惚れる瞬間に俺にかかるようにした赤いリップの上のトラップ

내 심장을 걸어놓고 한순간 다 뺏긴대도
俺の心臓を懸けておいて一瞬で全部奪われたとしても

덫에 걸린 이 맘 killin’ me now Baby baby aww
罠にかかったこの心 killin’ me now Baby

 

Show me something girl you wanna be like

My suit is black my suit is fresh

Open my pack let me show you how I bang

 

You don’t know how to take me yet

Cuz love is a gamble

Just I wanna say

If you don’t know now you know Deal