K-POP 和訳

意訳・誤訳注意

【和訳】TWICE - Scandal

Baby we’re a scandal Way too hot to handle
私たちはスキャンダル 熱すぎて手に負えない
 
깜깜한 밤 유난히도 밝았던 달 차오른 날 Yeah
真っ暗な夜 ひと際明るかった月が満ちてきた日
텅 비어있던 내 맘 너와 눈을 맞추며 가득 채운 밤 Yeah
空っぽだった私の心 あなたと目を合わせながら満ちた夜
 
I need somebody 그래 너 I’m ready
誰かが必要なの そう、あなた 準備はできた
You got me 그 눈빛이 Oh I
やられたわ その眼差しが Oh I
너도 Close your eyes Oh I’m feeling so high
あなたも目を閉じて Oh 気分が高まってる
오늘 밤 조금 위험해 Just the way I like
今夜ちょっと危険なの 私の好きなように
 
Baby we’re a scandal Way too hot to handle
私たちはスキャンダル 熱すぎて手に負えない
You can’t keep your eyes off
目が離せなくなるよ
My love is like a candle
私の愛はロウソクみたいなもの
Baby we’re a scandal Way too hot to handle
私たちはスキャンダル 熱すぎて手に負えない
You can’t keep your eyes off
目が離せなくなるよ
And it’s just the way I like
そして私は好きなように
 
Ayy yeah come on come on
 
No sleeping tonight
은밀한 조명에 번져 난 깨어나 Yeah
内密な照明に広まって私は目覚める
I got you on my mind
붉게 타오른 그 순간 더 커져 가 Yeah
赤く燃え上がったその瞬間 さらに大きくなっていく
 
I need somebody 그래 너 I’m ready
誰かが必要なの そう、あなた 準備はできた
You got me 그 눈빛이 Oh I
やられたわ その眼差しが Oh I
너도 Close your eyes Oh I’m feeling so high
あなたも目を閉じて Oh 気分が高まってる
오늘 밤 조금 위험해 Just the way I like
今夜ちょっと危険なの 私の好きなように
 
Baby we’re a scandal Way too hot to handle
私たちはスキャンダル 熱すぎて手に負えない
You can’t keep your eyes off
目が離せなくなるよ
My love is like a candle
私の愛はロウソクみたいなもの
Baby we’re a scandal Way too hot to handle
私たちはスキャンダル 熱すぎて手に負えない
You can’t keep your eyes off
目が離せなくなるよ
And it’s just the way I like
そして私は好きなように
 
Ayy yeah come on come on
 
I need somebody 그래 너 I’m ready
誰かが必要なの そう、あなた 準備はできた
You got me 그 눈빛이 Oh I
やられたわ その眼差しが Oh I
너도 Close your eyes Oh I’m feeling so high
あなたも目を閉じて Oh 気分が高まってる
오늘 밤 조금 위험해 Just the way I like
今夜ちょっと危険なの 私の好きなように
 
Baby we’re a scandal Way too hot to handle
私たちはスキャンダル 熱すぎて手に負えない
 
Baby we’re a scandal Way too hot to handle
私たちはスキャンダル 熱すぎて手に負えない
You can’t keep your eyes off
目が離せなくなるよ
My love is like a candle
私の愛はロウソクみたいなもの
Baby we’re a scandal Way too hot to handle
私たちはスキャンダル 熱すぎて手に負えない
You can’t keep your eyes off
目が離せなくなるよ
And it’s just the way I like
そして私は好きなように
 
Ayy yeah come on come on