K-POP 和訳

意訳・誤訳注意

【和訳】Youngjae - Tasty


www.youtube.com

 

So tasty 우린 마치 꿀에 빠져버린 two strawberries
So tasty 俺たちはまるで蜜に落ちてしまった two strawberries

So tasty 너의 마음이 달아 sugar high and I love it
So tasty 君の心が 甘い sugar high and I love it

Love the way you touch me baby

네 입술이 계속 날 불러
君の唇がすっと俺を呼ぶ

눈 감고 난 그냥 직진
目を閉じて俺はただ直進

우리 사랑은 so tasty
俺たちの恋は so tasty

 

네가 원한다면 난 언제나 그린라이트
君が望むなら俺はいつでもグリーンライト

Always in your heart 24시 대기 중이야
Always in your heart 24時間待機中

Yeah All day All day

네가 원한다면 난 어디든 데려갈게
君が望むなら俺はどこにでも連れていくよ

New York London Paris 어디든
New York London Paris どこにでも

자 어서 올라타 분위기 위로 babe
さあはやく乗り込んで 雰囲気の上に

Everytime I'm with you

 

Baby 아무 말도 필요 없어
なんの言葉も必要ない

우린 달콤한 Mood 위에
俺たちは甘いムードの上に

We'll be poppin' champagne or margarita

You and I'll be getting love drunk yeah

노래 불러 해가 뜰 때까지
歌を歌おう 太陽が昇るときまで

나랑 같이 있어 don’t you go nowhere
俺と一緒にいよう don't you go nowhere

이 시간들은 완벽해 너의 모든 게
この時間は完璧だよ 君の全てが

 

So tasty 우린 마치 꿀에 빠져버린 two strawberries
So tasty 俺たちはまるで蜜に落ちてしまった two strawberries

So tasty 너의 마음이 달아 sugar high and I love it
So tasty 君の心が 甘い sugar high and I love it

Love the way you touch me baby

네 입술이 계속 날 불러
君の唇がすっと俺を呼ぶ

눈 감고 난 그냥 직진
目を閉じて俺はただ直進

우리 사랑은 so tasty
俺たちの恋は so tasty

 

Baby honey sweetie

뭐라 불러도 너무 잘 어울려
なんて呼んでもよく似合う

너의 미소는
君の笑顔は

 

자기야 늦은 밤이야
ねえ 遅い夜だよ

헤어지기 싫어 쳐다봐 널
別れたくないな 見つめてみる 君を

그래 if you don't know What I mean right now
そう if you don't know What I mean right now

Can I break it down for you

Baby 아무 말도 필요 없어
なんの言葉も必要ない

우린 달콤한 Mood 위에
俺たちは甘いムードの上に

We'll be poppin' champagne or margarita
You and I'll be getting love drunk yeah

 

노래 불러 해가 뜰 때까지
歌を歌おう 太陽が昇るときまで

나랑 같이 있어 don’t you go nowhere
俺と一緒にいよう don't you go nowhere

이 시간들은 완벽해 And you got me thinking
この時間は完璧だよ And you got me thinking

 

So tasty 우린 마치 꿀에 빠져버린 two strawberries
So tasty 俺たちはまるで 蜜に落ちてしまった two strawberries

So tasty 너의 마음이 달아 sugar high and I love it
So tasty 君の心が 甘い sugar high and I love it

Love the way you touch me baby

네 입술이 계속 날 불러
君の唇がすっと俺を呼ぶ

눈 감고 난 그냥 직진
目を閉じて俺はただ直進

우리 사랑은 so tasty
俺たちの恋は so tasty

 

So tasty 우린 마치
So tasty 俺たちはまるで

So tasty 너의 마음이
So tasty 君の心が

Love the way you touch me baby

눈감고 난 그냥 직진
目を閉じて俺はただ直進

우리 사랑은 so tasty
俺たちの恋は so tasty