K-POP 和訳

意訳・誤訳注意

【和訳】SUNMI - Call

알아 난 지금 나 제정신 아냐
分かってる 今の私は正気じゃない

But you don't know know know

니가 원하던 good girl 여자야 나
あなたが望んでた good girl 女よ 私は

근데 어딜 가 boy
でもどこに行くの boy

And why don't you pick up the phone

 

Used to be a good girl

웃음만 나와 넌
笑顔だけ私とあなたは

다를 거라 생각했어 oh no no
違うんだって思ったの oh no no

Used to call you my boy

And now you call me mad girl

할 말 있어 전화 받아
言うことがあるわ 電話に出て

 

우린 끝났어 It's over
私たちは終わったの It's over

아는 척하지 마 Give it a give it a give it away
知ってるふりはやめて Give it a give it a give it away

더 볼 일 없어 That's enough
もう会うことないわ That's enough

She's not here anymore

 

Oh oh 더 볼 일 없으니까 전화 받아
Oh oh もう会うことないから電話に出て

 

이리로 또 저리로
こっちへ またあっちへ

헤메다 넌 다시 home sweet home
彷徨いながらあなたはまた home sweet home

너 가진 거 싹 다 버리고 와봐
あなたの持ってるもの全部捨ててきな

Then I’ll think about it

살려는 드릴게 Oh you know what
生かしてはあげるよ Oh you know what

She’s not here

 

Used to be a good girl

웃음만 나와 넌
笑顔だけ私とあなたは

다를 거라 생각했어 oh no no
違うんだって思ったの oh no no

Used to call you my boy

And now you call me mad girl

할 말 있어 전화 받아
言うことがあるわ 電話に出て

 

우린 끝났어 It's over
私たちは終わったの It's over

아는 척하지 마 Give it a give it a give it away
知ってるふりはやめて Give it a give it a give it away

더 볼 일 없어 That's enough
もう会うことないわ That's enough

She's not here anymore

 

우린 끝났어 It's over
私たちは終わったの It's over

아는 척하지 마 Give it a give it a give it away
知ってるふりはやめて Give it a give it a give it away

더 볼 일 없어 That's enough
もう会うことないわ That's enough

She's not here anymore

 

Oh oh 더 볼 일 없으니까 전화 받아
Oh oh もう会うことないから電話に出て