K-POP 和訳

意訳・誤訳注意

【和訳】WONHO - BLUE


www.youtube.com

 

눈이 부실 듯 쨍한 파란색에 diving
眩しいようにじりじりした青色に diving

말리지 마 난 괜찮아 즐겨 이 느낌
止めないで 俺は大丈夫 楽しむよこの感じ

Darling I can’t get enough

망설였었던 시간들이 아까워 숨을 쉬어 깊이 uh
迷っていた時間が勿体ない 息をする 深く

 

Wanna dance, wanna dance, wanna dance

파도 소리에 맞춰
波の音に合わせて

밤이 새도록 춤춰도 좋으니까
夜が明けるほど踊ってもいいから

Come into my dreams

 

지금 너도 나와 같다면 내게 말해줘
今君も俺と同じなら言ってよ

준비됐다면 손을 잡아
準備できたら手を握って

It’s all in the blue

 

Cuz you and I together

모든 게 다 아름다워
全てが美しい

누구도 못 말려 우린 자유로워 out of control
誰も止められない 俺たちは自由さ out of control

Can you feel the blue?

 

Everything WENEED

이미 우리 안에 있어
もう俺たちの中にある

누가 뭐라 해도 우리 마음대로 out of control
誰が何と言おうと俺たちは思うままに out of control

Can you feel, feel the blue?

 

가끔씩 가라앉는 순간도 있겠지
ときどき沈む瞬間もあるだろう

그땐 힘을 빼고 몸을 맡겨 surfing
その時は力を抜いて体を任せて surfing

Darling I can’t get enough

숨겨왔었던 나를 다 보여줄게 (uh) 이건 비밀 uh
隠してきた俺を全部見せてあげるよ これは秘密

 

Wanna dance, wanna dance, wanna dance

파도 소리에 맞춰
波の音に合わせて

잠을 안 자도 꿈꾸는 기분이야
眠らなくても夢見てる気分だ

Come into my dreams

 

지금 너도 나와 같다면 내게 말해줘
今君も俺と同じなら言ってよ

준비됐다면 눈을 감아
準備できたら目を閉じて

 

Cuz you and I together

모든 게 다 아름다워
全てが美しい

누구도 못 말려 우린 자유로워 out of control
誰も止められない 俺たちは自由さ out of control

Can you feel the blue?

 

Everything WENEED

이미 우리 안에 있어
もう俺たちの中にある

누가 뭐라 해도 우리 마음대로 out of control
誰が何と言おうと俺たちは思うままに out of control

Can you feel, feel the blue?

 

We are young, we are dumb

우린 party all night long When you feel
俺たちは party all night long When you feel

We are young, we are dumb

우린 party all night long
俺たちは party all night long

When you feel, feel the blue

 

Into the blue

You and me together, together woah

 

We are young, we are dumb

우린 party all night long When you feel
俺たちは party all night long When you feel

We are young, we are dumb

우린 party all night long
俺たちは party all night long

When you feel, feel the blue

 

Everything WENEED

우린 이미 알고 있어
俺たちはもう知っている

누가 뭐라 해도 우리 마음대로 out of control
誰が何と言おうと俺たちは思うままに out of control

Can you feel, feel the blue?