K-POP 和訳

意訳・誤訳注意

【和訳】Youngjae - Beautiful

What a beautiful girl in this beautiful world

모두가 너를 볼 때 헉 하고 놀래
みんなが君をみるとはっと驚くんだ

Beautiful girl in this beautiful world

그러니 너도 나만 봐줄래
だから君も俺だけ見てくれる?

 

Oh baby 넌 왜 내게 거릴 둬
君はどうして俺に距離を置くんだよ

이제는 말해줘 how u feel about me
もう教えて how u feel about me

누가 뭐래도 내게 제일 쉬운 건
誰が何と言おうと俺にとって一番簡単なのは

널 바라보는 거 너만 바라보는 거 yeah
君を見つめること 君だけ見つめること

 

Don’t roll the dice 본능을 믿어
Don’t roll the dice 本能を信じる

I got that feeling 찌릿찌릿해 너만 보면
I got that feeling ピリピリする 君を見ると

그 어떤 날도 너만 있다면
どんな日も君さえいれば

따뜻한 봄 같아 녹아내리네
温かい春みたいだ 溶けだしそう

 

Tell me u love me I’m waiting for u

Oh tell me u love me 난 오직 너뿐이야
Oh tell me u love me 俺はただ君だけだよ

 

What a beautiful girl in this beautiful world

모두가 너를 볼 때 헉 하고 놀래
みんなが君をみるとはっと驚くんだ

Beautiful girl in this beautiful world

그러니 너도 나만 봐줄래 yeah
だから君も俺だけ見てくれる?

 

Beautiful girl yeah yeah yeah

Can I really love you till the end

Beautiful love yeah yeah yeah

Can I really love you till the end

 

Look at all the girls 너를 바라보는 건
Look at all the girls 君を見つめるのは

Models on a runway 다 따라 하려 해
Models on a runway 全部真似ようとする

Look at all the boys 널 따라가는 시선
Look at all the boys 君を追っていく視線

나는 불안해 죽겠어 미치게 해
不安で死にそうだよ おかしくなる

 

So tell’em that you’re my love

귓가에 속삭여줘 my girl
耳元で囁いて my girl

딴 데 가지 말고 내 눈을 바라봐 줘
他の場所に行かないで 俺の目を見つめてくれよ

You can take all your time

너는 소중하니깐
君は大切だから

 

Tell me u love me I’m waiting for u

Oh tell me u love me 난 오직 너뿐이야
Oh tell me u love me 俺はただ君だけだよ

 

What a beautiful girl in this beautiful world

모두가 너를 볼때 헉 하고 놀래
みんなが君を見るとはっと驚くんだ

Beautiful girl in this beautiful world

그러니 너도 나만 봐줄래 yeah
だから君も俺だけ見てくれる?

 

Beautiful girl yeah yeah yeah

Can I really love you till the end

Beautiful love yeah yeah yeah

Can I really love you till the end

 

Let me just love ya

난 너에게만은 something special
俺は君にだけは something special

My only 내 손을 잡아
My only 手を掴んでよ

Take you anywhere I‘ll take you anywhere

 

What a beautiful girl in this beautiful world

모두가 너를 볼때 헉 하고 놀래
みんなが君を見るとはっと驚くんだ

Beautiful girl in this beautiful world

그러니 너도 나만 봐줄래 yeah
だから君も俺だけ見てくれる?

 

Beautiful girl yeah yeah yeah

Can I really love you till the end

Beautiful love yeah yeah yeah

Can I really love you till the end