K-POP 和訳

意訳・誤訳注意

【和訳】NCT 127 - Designer

Yeah ay yeah ay yeah ay ay

 

오감이 일렁여 나만이 느낀 Exclusive
五感が揺らめく 俺だけが感じた Exclusive

넌 나의 감성 I love it my Designer
君は俺の感性 I love it my Designer

(More than perfect 작은 취향마저 best on me)
(More than perfect 小さな趣向まで best on me)

누구도 못 가질 나만을 위한 Exclusive
誰も手に入れられない俺だけのための Exclusive

디테일마저 I love it my Designer
ディテールまで I love it my Designer

(More than perfect 작은 취향마저 best on me)
(More than perfect 小さな趣向まで best on me)

 

내 세상에 녹아든 (to me)
俺の世界に溶け込んだ (to me)

이 감정은 Made by you (by you)
この感情は Made by you (by you)

완벽한 우리 둘 Pattern
完璧な俺たち二人 Pattern

I think I’m in love with you (I am)

 

Oh baby 넌 나에게 (나에게)
Oh baby 君は俺に

너만의 색을 입혀 매일 (color)
君だけの色を纏うんだ 毎日 (color)

싫지 않아 다 이대로 좋아 (yeah)
嫌じゃない 全部このままでいいよ

더 짙어지게 칠해줄래
もっと濃く塗ってくれる?

 

Mix and Match 어떤 방식도 OK
Mix and Match どんなやり方でも OK

Loose or tight 밀고 당겨도 OK (I don’t care)
Loose or tight 駆け引きしても OK (I don’t care)

It’s your eyes it’s your smile it’s your face oh

전부 이끌려 갖고 싶어 Say more
全部引かれる 欲しいんだ Say more

 

Classic 때로는 Dressy
Classic 時には Dressy

섬세하게 다가와 Fit me (Come and fit me)
繊細に近づいてきて Fit me (Come and fit me)

Ay 맘을 Drawing 해 네가 느낀 대로
Ay 心を Drawing する 君が感じたまま

좀 더 깊어지는 눈빛에 빠져든 채로
もっと深まる眼差しにハマったまま

 

오감이 일렁여 나만이 느낀 Exclusive
五感が揺らめく 俺だけが感じた Exclusive

넌 나의 감성 I love it my Designer
君は俺の感性 I love it my Designer

(More than perfect 작은 취향마저 best on me)
(More than perfect 小さな趣向まで best on me)

누구도 못 가질 나만을 위한 Exclusive
誰も手に入れられない俺だけのための Exclusive

디테일마저 I love it my Designer
ディテールまで I love it my Designer

(More than perfect 작은 취향마저 best on me)
(More than perfect 小さな趣向まで best on me)

 

나를 감싸와 빈틈 하나 없이 (You you)
俺を包み込んで 隙間ひとつなく (You you)

네게 비친 나 It’s perfect
君に映った俺 完璧だな

(It’s alright, It’s perfect, It’s alright uh)

가장 특별한 너를 입을래 매일
一番特別な君をまとうよ 毎日

I do every night everyday yeah

 

내 맘의 무늴 (Yeah) 알아낸 Genie (No)
俺の心の模様を見つけ出した Genie (No)

얽히고설킨 시선의 끌림
絡み合った視線の誘導

(You and me)

내게 어울리잖아 그림같이
俺にぴったりだろ 絵みたいに

(And when I feel you imma)

굳이 잘라 붙이고 재지 않아도 되지
無理に切って張り付けて 測らなくてもいいんだ

 

이게 운명이면 (Yeah) 내 전불 맡겨 (날 맡겨)
これが運命なら俺の全部を任せるよ

둘만의 Trend 속 (Trend)
二人だけのトレンドの中

Let me follow (Let me follow)

Ay 안 놓칠게 I’m all in 자랑해 하루 종일
離さないよ I’m all in 自慢する 一日中

다른 건 필요 없어
他のことは必要ない

Nothin’ anything I want you got it girl

 

오감이 일렁여 나만이 느낀 Exclusive
五感が揺らめく 俺だけが感じた Exclusive

넌 나의 감성 I love it my Designer
君は俺の感性 I love it my Designer

(More than perfect 작은 취향마저 best on me)
(More than perfect 小さな趣向まで best on me)

누구도 못 가질 나만을 위한 Exclusive
誰も手に入れられない俺だけのための Exclusive

디테일마저 I love it my Designer
ディテールまで I love it my Designer

(More than perfect 작은 취향마저 best on me)
(More than perfect 小さな趣向まで best on me)

 

You’re like my Designer

I like a little tighter that's my desire

내게로 come closer
俺に come closer

(Baby I want you all day all night)

Meet me in rendezvous it’s like heaven

내가 못 느껴봤던 기분 yeah
俺が感じられなかった気分

 

Out of bounds 침범하고 싶게 하지
Out of bounds 侵犯したくなる

너의 idea들을 보고 옮겨 sketching
君のアイディアを見て表す sketching

Crossing my mind walking like when you’re in Paris

More than what I want

말해 뭐해 말아 you got
言うまでもない you got

 

You got what I need You got what I like

사계절을 함께해도 바래지 않아
四季を一緒に過ごしても色あせない

내게 변함없는 단 한 사람
俺にとって変わりないたった一人

그게 너야
それが君なんだ

 

오감이 일렁여 나만이 느낀 Exclusive
五感が揺らめく 俺だけが感じた Exclusive

넌 나의 감성 I love it my Designer
君は俺の感性 I love it my Designer

(More than perfect 작은 취향마저 best on me)
(More than perfect 小さな趣向まで best on me)

누구도 못 가질 나만을 위한 Exclusive
誰も手に入れられない俺だけのための Exclusive

디테일마저 I love it my Designer
ディテールまで I love it my Designer

(More than perfect 작은 취향마저 best on me)
(More than perfect 小さな趣向まで best on me)

 

Oh oh oh oh oh

You got it I love it Designer