K-POP 和訳

意訳・誤訳注意

【和訳】CHUNGHA - Bicycle


www.youtube.com

 

Get up 빙빙 도니 I know it 너의 떨림
Get up ぐるぐる回る 分かってる あなたの震え

미로 속 그 끝에 넌 ya ah ya ah ya
迷路の中 その先にあなたは

이제 빨리 move it Uh 계속되는 멈칫
さあ早く動き出して ずっと続く ぴたっと

Te amo I’ll give you more

 

I’m up here say ya ya ya 따라와 faster ya
私は上にいる say ya ya ya ついてきて 速く

호흡을 뱉어 so hard
呼吸を吐き出して so hard

내 방식 그대로 찢고 나가 더러운 시선 신경 쓰지 마
私のやり方そのまま破ってきて 汚らしい視線は気にしないで

미친 척 밟아 let’s go on a ride
狂ったふり 踏みこめ さあ出かけよう

Get on my bike let’s go
私のバイクに乗り込んで 行くよ

 

Get out of my way-ah 보여줄게 how I like it
どいてくれる?見せてあげるよ how I like it

Do it my way-ah
私らしくやるから

And it goes like broom broom broom broom

Get out of my way-ah 고갤 들어 날 봐 face it
どいてくれる?頭を上げて私を見て 現実を見るの

Do it my way-ah
私らしくやるから

And it goes like broom broom broom broom

 

I'm getting higher You’re tripping lower

And when I say it’s done it’s freaking over

And I ride it I ride it You like it

when I ride it I ride it I ride it

Gimme that

 

My sweat’s dripping down my back

I got ice decorating my neck

I’ll be the strongest thing don't miss it

Coz I’m the baddest queen I’m sicker than all of them

Gossipin' lowkeys don't bring me no fun

Come on I'll slay you from tip o' my tongue

You wanna know and know what she likes

Sit back and watch me ride

 

I’m up here say ya ya ya 따라와 faster ya
私は上にいる say ya ya ya ついてきて 速く

호흡을 뱉어 so hard
呼吸を吐き出して so hard

내 방식 그대로 찢고 나가 더러운 시선 신경 쓰지 마
私のやり方そのまま破ってきて 汚らしい視線は気にしないで

미친 척 밟아 let’s go on a ride
狂ったふり 踏みこめ さあ出かけよう

Get on my bike let’s go
私のバイクに乗り込んで 行くよ

 

Get out of my way-ah 보여줄게 how I like it
どいてくれる?見せてあげるよ how I like it

Do it my way-ah
私らしくやるから

And it goes like broom broom broom broom

Get out of my way-ah 고갤 들어 날 봐 face it
どいてくれる?頭を上げて私を見て 現実を見るの

Do it my way-ah
私らしくやるから

And it goes like broom broom broom broom

 

I'm getting higher You‘re tripping lower

And when I say it’s done it’s freaking over

And I ride it I ride it You like it

when I ride it I ride it I ride it

Gimme that

 

Ride ride ride it bicycle You know how I like it bicycle

Ride ride ride it bicycle You know how I like it

 

설레던 그 눈빛 타오르는 공기
ときめいていたあの眼差し 燃え上がる空気

Again alright with me ya ah ya ah ya

벅차오른 순간 몸을 숙여 다시 Together 1-2-3
胸がいっぱいな瞬間 体を傾けてもう一度一緒に 1 2 3

 

Get out of my way-ah 보여줄게 how I like it
どいてくれる?見せてあげるよ how I like it

Do it my way-ah
私らしくやるから

And it goes like broom broom broom broom

Get out of my way-ah 고갤 들어 날 봐 face it
どいてくれる?頭を上げて私を見て 現実を見るの

Do it my way-ah
私らしくやるから

And it goes like broom broom broom broom

 

I'm getting higher You‘re tripping lower

And when I say it’s done it’s freaking over

And I ride it I ride it You like it

when I ride it I ride it I ride it

Gimme that