K-POP 和訳

意訳・誤訳注意

【和訳】TRI.BE - LOBO


www.youtube.com

 

Por que la noche e es oscura?

너네들은 절대로 이해 못 해 I say so this is no lie
あなたたちは絶対に理解できない I say so this is no lie

아주 어두운 밤 우린 무리를 지어 저 높은 곳을 향해 Howling 해
すごく暗い夜 私たちは群れを成してあの高いところへ吠える

 

의미 없지 이런 밤도 I’m just getting my grind
意味ないでしょ こんな夜も I’m just getting my grind

내가 흘린 피 땀도 아무도 모르겠지 우리의 성장통
私が流した血 汗も誰も知らないはず 私たちの成長痛

So I got my back my fam, My gang, my fan 
So I got my back my fam, My gang, my fan

늑대가 난 돼 I can do it for them
狼に私はなる I can do it for them

그러니까 Beware 이곳에 그어 놓은 선 넘지 마 넌 안 돼 포기해
だから Beware ここに引いておいた線を越えないで あなたはダメ 諦めて

 

이 밤이 지나고 언젠가 해가 뜰 때 지친 몸 이끌고 정상에 오를 때
この夜が過ぎていつか日が昇るとき 疲れた体を引いて頂上に登るとき

I’ll show you how to get Yeah How we learned through the pain Yeah

So try me what can I do LOBO, A LOBO

 

LOBO, A LOBO

Say it is okay 그 누구보다 더 높게 
Say it is okay 誰よりもっと高く

for 모든 게 끝나는 날 Yeah LOBO, A LOBO
for 全てが終わる日 Yeah LOBO, A LOBO

 

When they go low low we go high all day Ey ey

We don’t care about 고통 더 가야만 해
苦痛は気にしない もっと進まなくちゃ

IF you get two I get 99 and more

안 가려 물불 우린 밤새워 Show는 계속돼야 해
水火も辞せず私たちは夜を明かす ショーは続けなきゃ

 

시간이 지나고 모두가 우릴 볼 때 
時間が過ぎてみんなが私たちを見るとき

상처투성이로 정상에 오를 때
傷だらけで頂上に登るとき

I’ll show you how to get Yeah How we learned through the pain Yeah

So try me what can I do LOBO, A LOBO

 

LOBO, A LOBO

Say it is okay 그 누구보다 더 높게 
Say it is okay 誰よりもっと高く

For 모든 게 끝나는 날 Yeah LOBO, A LOBO
for 全てが終わる日 Yeah LOBO, A LOBO

 

사실 나도 불안해 Oh 하지만 멈출 수 없는 걸 난 Never
実は私も不安なの でも止まれない 私は絶対に

그저 해왔던 대로 It’s not about the timing 
ただやってきたまま It’s not about the timing

난 이대로 Go up and up high
私はこのまま Go up and up high

 

LOBO, A LOBO

Say it is okay 그 누구보다 더 높게 
Say it is okay 誰よりもっと高く

For 모든 게 끝나는 날 Yeah LOBO, A LOBO
for 全てが終わる日 Yeah LOBO, A LOBO