K-POP 和訳

意訳・誤訳注意

【和訳】TWICE - SOS

깊은 늪에 빠져버렸어 이젠 돌이킬 수가 없어
深い沼に落ちてしまった もう引き返せないの

위태로운 숨만 쉬고 있어 빨리 이런 날 구해줘 어서
危うい息だけしてる 速くこんな私を助けてよ さあ

 

Oh 아픈 걸 알면서도 허우적댈수록 더 더 깊숙이
苦しいことを分かっていながら足掻くほどさらに深く

더 헤어 나오지 못하고 나는 슬픔으로 물들어
これ以上抜け出せなくて私は悲しみで染まる

날 구해줘
私を助けてよ

 

SOS Oh baby, you gotta, you gotta save me again

SOS, I like ya like that

SOS Oh baby, you gotta, you gotta save me again

 

You know I just can’t stop it

When my heart skyrockets for you

I know it's gonna hurt, but I'm already into you

 

SOS Oh baby, you gotta, you gotta save me again

SOS, I like ya like that

 

용기 내보려고 해 모든 걸 바꾸는 Feeling
勇気を出してみようと思う 全てを変える感覚

그 이상을 초월해 넘어설래
それ以上を越える 通り越すの

Baby when you reach out to me, oh now

절대 놓치지 않을 거야 난 손을 잡아줘
絶対に離さないよ 私は 手を掴んでよ

 

Oh 아픈 걸 알면서도 허우적댈수록 더 더 깊숙이
苦しいことを分かっていながら足掻くほどさらに深く

더 헤어 나오지 못하고 나는 슬픔으로 부서져
これ以上抜け出せなくて私は悲しみで壊れる

날 구해줘
私を助けてよ

 

SOS Oh baby, you gotta, you gotta save me again

SOS, I like ya like that

SOS Oh baby, you gotta, you gotta save me again

You gotta save me again

 

멀리서 흐릿하게 울려댄 차가웠던 신호 사이렌
遠くでぼんやりと鳴り響いた冷たいサインのサイレン

But I now 이제 깨달아 내 모든 맘이 너를 향해가
でも私は今気づいたの 私の全ての心があなたに向かっていく

달라질 거야 내 전부 As long as I ‘m with you
変わるのよ 私の全部 私があなたといる限り

Can you hear me now

 

SOS Oh baby, you gotta, you gotta save me again

SOS, I like ya like that

SOS Oh baby, you gotta, you gotta save me again

You gotta save me again

 

You know I just can’t stop it

When my heart skyrockets for you

I know it's gonna hurt, but I'm already into you

 

SOS Oh baby, you gotta, you gotta save me again

SOS, I like ya like that

SOS