K-POP 和訳

意訳・誤訳注意

【和訳】NCT U - New Axis

Gotta have access

without it you can’t enter

New Axis

 

우리 발밑을 봐봐
俺たちの足元を見て

New Axis Axis

기준을 정하지 우리가
基準を決めるんだ 俺たちが

New Axis Axis

모여들기 시작해
集まり始めて

Not right there right here

Got the world under my belt

New Axis Axis

 

Upper echelon all of the above

qualified yeah very much

On my neck 난 축을 감았지
On my neck 俺は軸を巻いたんだ

착각 This ain’t no scarf
錯覚 This ain’t no scarf

여기저기 나타나는 Ability
あちこち現れる Ability

해내지 끝내 What I start
やり遂げるよ What I start

I could care less 너희들은 아니야
I could care less 君たちは違う

Threat 처리해 한꺼번에 Bang bang
Threat 処理して 一度に Bang bang

 

난 한다면 하는 몸이지
俺はやるといったらやる体さ

So everything is mine for the takin’

Makin’ real moves while ya fakin’

하는 말들은 많아 말뿐인 거는 너
言うことが多いよ 言葉だけなのは君

Bla bla bla bla bla

Center in the center that's the axis

Longitude may change look at your GPS

초월했어 핵 전부 끌어당기지
超越した 核は全部引き寄せるんだ

 

우리 발밑을 봐봐
俺たちの足元を見て

New Axis Axis

기준을 정하지 우리가
基準を決めるんだ 俺たちが

New Axis Axis

모여들기 시작해
集まり始めて

Not right there right here

Got the world under my belt

New Axis Axis

 

안 되는 일 그건 Doesn't exist
できないこと それは Doesn't exist

앞에 뭐가 있던 뻗어내 Fist
前に何があっても伸ばす Fist

보여주고 증명해 이게 Real
見せてあげて証明する これが Real

해내버리지 It’s not a big deal
やり遂げてやるのさ It’s not a big deal

(Done it)

소프라노처럼 소리 지르게 해
ソプラノのように声を上げさせる

아무것도 아닌 듯이 Do my thang
何事もないかのように Do my thang

이러니 전부 끌어당길 수밖에
だから全部引き寄せるしかない

 

I don't see the money

집에 가도 Runnin’
家に帰っても Runnin’

It's my way of de-stressing

앞만 보고 가려 하지
前だけ見て進もうとするのさ

‘Cause we don't know how to look back

 

우리 발밑을 봐봐
俺たちの足元を見て

New Axis Axis

기준을 정하지 우리가
基準を決めるんだ 俺たちが

New Axis Axis

모여들기 시작해
集まり始めて

Not right there right here

Got the world under my belt

New Axis Axis

 

Axis Axis Axis Axis (It’s New Axis)

Axis Axis Axis Axis (Ain’t no exit)

우릴 향하는 너의 Path
俺たちに向かう君の Path

New Axis Axis

끌어당기지 Right here
引き寄せるんだ Right here

New Axis Axis