K-POP 和訳

意訳・誤訳注意

【和訳】LUMINOUS - RUN


www.youtube.com

 

I got too much in my head

So lonely need somebody on my left

하나 둘 셋 넷 숨을 내쉬어 gotta run
1, 2, 3, 4 息を吐いて gotta run

Left side right side

I don’t care like a like if I ain’t like

Never try trust myself gotta run

 

2 4 6 숨을 참지
2 4 6 息を堪えるんだ

할 일이 너무 많아 내 세상은 없지
やることが多すぎる 俺の世界はないんだ

내 맘도 모르겠어 근데 하나
俺の気持ちもわからない でもひとつ

Singing song and dancing every day

I only like it like it

 

키는 컸지만 너무 어렸었지
背は高かったけど幼すぎたんだ

So much pressure don’t know what to do

거울속에 내가 더 미워져
鏡の中の自分が更に憎くなる

떨어지기 전 제발 날 잡아줘
落ちる前にどうか俺を掴んでよ

 

Oh 내가 가는 길 맞을지 몰라
俺が進む道 合ってるかわからない

아무도 이해하지 못해
誰も理解できない

내 선택이 생각이 바뀐다 해도
俺の選択が 考えが変わったとしても

I’m gonna do what I want

 

I got too much in my head

So lonely need somebody on my left

하나 둘 셋 넷 숨을 내쉬어 gotta run
1, 2, 3, 4 息を吐いて gotta run

Left side right side

I don’t care like a like if I ain’t like

Never try trust myself gotta run

 

I got too much in my head

So lonely need somebody on my left

하나 둘 셋 넷 숨을 내쉬어 gotta run
1, 2, 3, 4 息を吐いて gotta run

Left side right side

I don’t care like a like if I ain’t like

Never try trust myself gotta run

 

Can't breath 점점 목이 조여와
Can't breath だんだん息が詰まってくる

어지러워 난 자꾸만 더 흔들리게 돼
くらくらする 俺は何度も揺すられて

Yeah my life is so hard 나만 그런지 몰라
Yeah my life is so hard 俺だけそうなのかも

눈을 감아봐도 들려와 매일 불안하게 해
目を閉じてみても聞こえるんだ 毎日不安にさせる

 

어렸을 땐 다 빛나보였어
幼いときは全部輝いて見えた

먼지처럼 사라진 내 행복이 날 묻고 잠궈버렸어
埃のように消えた俺の幸せが俺を埋めてしまった

비가 떨어지는 눈 속에 혹시라도 빛이 들어올까
雨が降る眼の中にもしかしたら光が入るかな

모든 걸 다 참고 버텼어
全てを耐え抜いた

 

Oh 내가 가는 길 맞을지 몰라
俺が進む道 合ってるかわからない

아무도 이해하지 못해
誰も理解できない

내 선택이 생각이 바뀐다 해도
俺の選択が 考えが変わったとしても

I’m gonna do what I want

 

I got too much in my head

So lonely need somebody on my left

하나 둘 셋 넷 숨을 내쉬어 gotta run
1, 2, 3, 4 息を吐いて gotta run

Left side right side

I don’t care like a like if I ain’t like
Never try trust myself gotta run

 

I got too much in my head

So lonely need somebody on my left

하나 둘 셋 넷 숨을 내쉬어 gotta run
1, 2, 3, 4 息を吐いて gotta run

Left side right side

I don’t care like a like if I ain’t like

Never try trust myself gotta run

 

I found my self 미로 같은 세상속에
自分らしさを探すよ 迷路みたいな世界の中で

다른 사람 아닌 내 모습이 기다리고 있어
他人じゃない 俺の姿が待っている