K-POP 和訳

意訳・誤訳注意

【和訳】MIRAE - Higher

Oh 꿈을 꿨어 하늘 나는 꿈
夢を見たんだ 空を飛ぶ夢

We are fly We just saw 일렁이는 별들
俺たちは飛ぶ 今見たんだ 揺らめく星々

Though 오색의 꿈 그 길이 굳게 닫혀도
だけど五色の夢 その道が固く閉ざされていても

우린 찾을 수 있어 Yes 이제 손을 뻗어
俺たちは探し出せる そう 今手を伸ばして

 

마치 끌린 듯이 날아간다 영원 속의 라벤더
まるで引かれたように飛んでいく 永遠の中のラベンダー

Wanna give you 이 기분 채워내는 건
君にあげたい この気分を満たしたのは

보라색 빛 My babe
紫の光 My babe

저기 별을 Get and ride
あの星を手に入れて乗るんだ

밤새도록 너와 나의 Keep the vibe
一晩中君と俺の Keep the vibe

우리 무대가 시작되는 걸
俺たちのステージが始まる

 

I wanna sing it You wanna dancing

We make it high high

Coming starlight Go on and on Go on and on

I will make you feel right

Let’s get burning to the all night

 

너와 나 우리 이미 완벽을 넘어서서
君と俺 俺たちはもう完璧を越えて

You just feel it take it

It’s fine you 원하는 만큼
大丈夫 君が望むほどに

We live for now 모든 경계 사라져
俺たちは今を生きている 全ての境界が消えて

We love moment moment

All fine we want하는 만큼
大丈夫 俺たちが望むほどに

 

의심은 Put it off 또렷한 눈빛 이뤄낼 환상
疑心は後回しにして はっきりとした眼差し 叶う幻想

너에게 나를 맡길게 걸음 뒤 발자국도 Keep shining
君に俺を任せるよ 歩みのあとの足跡 輝き続けてる

I prove it up all 난 증명할 수 있어
I prove it up all 俺は証明できる

Oh god 모두 깊은 잠에 들었다 해도
Oh god みんな深い眠りに落ちたとしても

 

I wanna sing it You wanna dancing

We make it high high

Coming starlight Go on and on Go on and on

I will make you feel right

Let’s get burning to the all night

 

너와 나 우리 이미 완벽을 넘어서서
君と俺 俺たちはもう完璧を越えて

You just feel it take it

It’s fine you 원하는 만큼
大丈夫 君が望むほどに

We live for now 모든 경계 사라져
俺たちは今を生きている 全ての境界が消えて

We love moment moment

All fine we want하는 만큼
大丈夫 俺たちが望むほどに

 

품은 커져 무한대 모두 담을 수 있게
胸は大きくなる 無限大 全てを込められるように

별들의 속삭임에 넘어 넘어 넘어가
星たちの囁きで越えていく

Taking off 저 구름에 숨은 빛을 찾을게
離陸してあの雲に隠れた光を探すよ

우리 Scene을 더 밝게 모두 비출게
俺たちのシーンをもっと明るく もっと照らす

 

I got a rule 새롭게 Write it down
ルールがあるんだ 新しく書いておいて

계속해 만들어 Shooting star I yayayaya
ずっと作り続ける 流れ星

I want go there 별이 춤추는 곳 I yayayaya
あそこへ行きたいんだ 星が踊る場所

Let’s get burning to the all night

 

Coming starlight Go on and on Go on and on

I will make you feel right

We make it high high

 

Burn it Feel it Love it Woo la la la la

저 하늘로 달려 별과 함께 춤춰
あの空へ駆けて星と一緒に踊るよ

Burn it Feel it Love it Woo la la la la

The scene is off but forever