K-POP 和訳

意訳・誤訳注意

【和訳】EVERGLOW - PLEASE PLEASE

Ha Sweet it now 이젠 난 돌아가야만 해
Ha Sweet it now もう私は帰らなきゃ

See in doubt 아직 난 믿기지가 않아
疑ってみる まだ私は信じられない

Are you with me I will be lonely
一緒にいてくれるかな 寂しくなる

 

Sweet sweet from your heart

잠들 듯 달콤한 네 온기
眠るように甘いあなたの温もり

조용한 밤 재촉하는 바람
静かな夜 急き立てる風

Are you hoping for another rush

백야 전부 Silence Warm
白夜が全て Silence Warm

 

Ah We keep singing this will be the last time
私たちはこれが最後だと歌い続けるの

Oh Ah 우리 노래 퍼져 파편으로 맴돌아
私たちの歌が広がって破片でぐるぐる回る

저물어갈 선율로 가득 채워질
暮れていく旋律でいっぱいに満ちる

우리들의 Antarctica 슬프도록 빛나니까
私たちの南極大陸 悲しいほどに輝くから

No no more goodbye
もうさよならは言わない

 

Please Please Don’t don’t say goodbye
さよならは言わないでください

Please Please

 

white night from my heart

별이 떠도 알 수 없어
星が出ても分からない

눈을 감고 멜로디를 따라
目を閉じてメロディにそって

Are you dreaming of another rush

백야 전부 Silence Warm
白夜が全て Silence Warm

 

Ah We keep singing this will be the last time
私たちはこれが最後だと歌い続けるの

Oh Ah 우리 노래 퍼져 파편으로 맴돌아
私たちの歌が広がって破片でぐるぐる回る

저물어갈 선율로 가득 채워질
暮れていく旋律でいっぱいに満ちる

우리들의 Antarctica 슬프도록 빛나니까
私たちの南極大陸 悲しいほどに輝くから

No no more goodbye
もうさよならは言わない

 

떠나온 내 과거와 지금과 미래
去っていった私の過去と今と未来

It’s only you but no one

Please Please Please

 

Please Please oh

 

Ah We keep singing this will be the last time
私たちはこれが最後だと歌い続けるの

Oh Ah 우리 노래 퍼져 파편으로 맴돌아
私たちの歌が広がって破片でぐるぐる回る

저물어갈 선율로 가득 채워질
暮れていく旋律でいっぱいに満ちる

우리들의 Antarctica 슬프도록 빛나니까
私たちの南極大陸 悲しいほどに輝くから

No no more goodbye
もうさよならは言わない

 

Please Please No no more goodbye
さよならは言わないでください

Please Please

하늘을 봐 내 맘을 담은 조각을
空を見て 私の気持ちを込めた欠片を

저 자리에 둘 테니까 날 불러줘 그 언젠가
あの場所に置いておくから 私を呼んで いつか

Please don’t say goodbye
さよならは言わないでください

 

Please Please

Please don’t say goodbye
さよならは言わないでください