K-POP 和訳

意訳・誤訳注意

【和訳】WJSN - Stronger (Sung by 다원&연정)

멀고 멀어져 버린 내가 Before I was broken
遠く遠くなってしまった私が 私が壊れる前に

거울 속 비춰진 난 Turn into a beast
鏡の中に映った私は獣に変身する

 

I try to be strong 매일 같은 곳을 바라봤지만
強くなろうと思ってる 毎日同じ場所を見つめてたけど

되돌리고 싶어 turn right back to the start (Help me)
戻したいな 右へ曲がってスタート地点へ 助けて

 

We’re drifting apart never been over (for you)
私たちは別々に離れていく 決して終わらない

난 잊지 않아 where I was going (for you)
私は忘れない どこに行こうとしていたのか 

 

Nobody, nobody knows 왜 아직 그대론지
誰も知らない どうしてまだそのままなのか

Whether rain or shine Shine the light and lead the way
雨の日も晴れの日も 輝いて道を切り開くの

숨쉴 수도 없이 울었던 날
息もできないほど泣いていた日

 

I try to be strong 매일 같은 꿈을 그려봤지만
強くなろうと思ってる 毎日同じ夢を描いてたけど

되돌리고 싶어 turn right back to the start (Help me)
戻したいな 右へ曲がってスタート地点へ 助けて

 

We’re drifting apart never been over (for you)
私たちは別々に離れていく 決して終わらない

난 잊지 않아 where I was going (for you)
私は忘れない どこに行こうとしていたのか

 

Stronger Stronger Stronger (for you)

We're drifting apart never been over
私たちは別々に離れていく 決して終わらない

Come bring me back to the start
私をスタート地点に戻して

 

I’d be calling, I’d be calling, I’d be calling, calling for you

I wish I could go back
戻りたいよ

I’d be falling, I’d be falling, I’d be falling, falling for you

Come bring me back to the start
私をスタート地点に戻して

 

Stronger Stronger Stronger

Come bring me back to the start
私をスタート地点に戻して

 

We're drifting apart never been over (for you)
私たちは別々に離れていく 決して終わらない

I never forgot what we had going
私はその時のこと絶対に忘れない

Come bring me back to the start
私をスタート地点に戻して